31 mars 2012

Bloggtips på Ankdammen

Kvackdammen.com samlar det som händer i den finlandssvenska bloggosfären och i fredags blev jag ombedd att dela med mig av tre bloggtips, jag kan säga att det inte var det lättaste att plocka ut tre favoriter när jag följer över 190 bloggar via bloglovin. Favoriterna är många. Dessutom försökte jag tipsa om sådana som inte alla redan känner till, här är tipsen:


1. Bellevue Gård. Människor som tar sig an ett hus som nästan inte existerar eftersom taket har rasat in fascinerar mig. Thomas och Linda berättar i denna blogg om återuppbyggnaden av deras fina gamla stenhus.
2. Brinja København. Butiksägaren Brinja delar med sig av inspirerande och glada familjelivsbilder varvat med inspirerande detaljbilder och färgglada butiksbilder.
3. Honeypielivingetc.Tonen och känslan i bilderna som bloggerskan Hannah fotograferar och förmedlar är, vacker. Hon har också planer på att börja fotografera med film, roligt att någon är intresserad av att återuppta det hantverket!

2 kommentarer:

Helena Högberg sa...

Jag följer över 100 bloggar, trodde nog att jag var värst :)

Unknown sa...

Vad kul! :-)) Undrade just varför vi haft så många besökare idag...

Ha en fortsatt fin helg

Linda

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP